2011. június 23., csütörtök

Színes kiskendő - Jelenlegi ára: 100 Ft


Nagyon szeretném elérni, hogy a teszvesz végre meghívjon a PROFI eladók közé.
Pozitív értékeléseim száma alapján  már januártól számítottam rá.
Sajnos be kellett látnom, hogy a havi 120 000 Ft-os szintet soha nem fogom elérni - ez nem is lehet a célom, mert a hobbim a teszvesz, nem az üzletem.   (Ha a tizedét elérem, már elégedett vagyok. )
Célul tűztem ki, hogy havonta a 100 darabos szintet el kell érnem.
Ennek érdekében áraimat csökkentettem,
most érdemes körülnézni nálam!
Szuper színes kis kendő!
Anyagösszetételére vonatkozó adatot nem találtam
Szép színekkel!
Mérete: 48 cm * 48 cm
Súlya: 15 g
Kérlek, csak akkor lictálj, ha egy héten belül rendezni tudod,
mert az elhúzódó üzlet miatt az értékeléseket sem lehet időben megírni!
Igyekszem a feladással én is!



Jelenlegi ára: 100 Ft

Az aukció vége: 2011-07-10 14:25
. Színes kiskendő - Jelenlegi ára: 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése