2011. december 28., szerda

Fogyókúrás, fogyasztó TENS készülék Vadi ÚJ - Jelenlegi ára: 28 300 Ft

Vadonat új, érintetlen, strapabíró diplomatatáskaszerű műanyag bőröndben, még a fóliák is eredetileg zártak.
A Fitin Form Bodyshapper Tens készülék hálózatról, és elemmel is működtethető.
A korongokat naponta másik helyre kell helyezni, amivel a zsírt szó szerint lebontja. Német országból származik, és N. o. gyártmány, megbízható, a használati utasítás is német nyelvű, de úgy az interneten megtalálható a magyar nyelű, mint én is le tudom fordíttatni magyarra. Az utasítás naponként leírja azt is, hogy melyik kezelést milyen étkezéssel érdemes párosítani az adott napon.
A fogyókúrás terveimhez kaptam, de én még egy egy hetes diétát sem vagyok képes betartani, és ki is öregedtem belőle, ezért el sem kezdtem,  még csak ki sem bontottam, pedig nagyon jó híre van, (majd megvesztem érte) a szekrényben feküdt több mint egy éve.  
A készülék alkalmas vállalkozások, szépségszalonok berendezésére is, a neten megnézhető, hogy 50-60 ezer Ft közötti ára van, itt 30 ezerért vitték.
A működésére egy hetes garanciát vállalok.


Jelenlegi ára: 28 300 Ft

Az aukció vége: 2012-01-14 13:46
. Fogyókúrás, fogyasztó TENS készülék Vadi ÚJ - Jelenlegi ára: 28 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése